Tractor Forestier LKT 210

Cere o ofertă de preț

Tractor Forestier LKT 210
Compară

Tractorul forestier LKT 210 reprezintă soluția ideală pentru cerințe variate de lucru, de la sortimente scurte la lungi. Acesta este echipat cu un braț hidraulic, un clambunk și un troliu cu două tambururi.

Este cel mai puternic tractor LKT cu antrenare hidrostatică, control automat al puterii și o transmisie mecanică în două etape.

În timpul tragerea lemnului scurt, clambunk-ul poate fi lăsat în poziție orizontală cu fălcile deschise, funcționând ca un stâlp.

Pentru lemnul lung, ultimele două perechi de stâlpi ai remorcii sunt îndepărtate, iar fălcile clambunk-ului susțin lemnul, iar grilajul de securitate este coborât pentru o vizibilitate mai bună.

Un troliu cu două tambururi, cu o forță de 2 × 100 kN și două cabluri de 120 de metri și diametru de 13 mm este mereu disponibil pentru exploatarea forestieră, permițând utilizarea mașinii ca un skidder.

Datorită clambunk-ului detașabil, mașina poate fi utilizată ca un forwarder standard.

Controlul mașinii este asigurat de cilindrii hidraulici pentru articularea cadrului, cu posibilitate de blocare.

Corpul cadrului frontal și spate este compact și extrem de rezistent, protejând motorul, transmisia, axele cardanice și axele.

Partea inferioară a cadrelor nu are proeminențe, facilitând astfel deplasarea în teren accidentat.

Specificații tehnice

  • Motor: Cummins QSB 6.7, 6 cilindri, 194 kW, STG V
  • Tip: diesel, cu patru timpi și turbocompresor
  • Rezervor de combustibil: 200 l
  • Direcție: servo-direcție hidraulică completă, articulație a semicadrurilor prin 2 (doi) pistoane hidraulice
  • Control direcție: volan cu direcție de urgență
  • Transmisie: hidrostatică DANFOSS, pompă de reglare axială, automatizări de conducere, motor hidraulic de reglare axială
  • Cutie de viteze: hidraulică cu două viteze, două motoare hidraulice
  • Mod: lucru/deplasare
  • Viteza maximă: 34 km/h
  • Axe: Producător NAF, blocare diferențială cu disc - operată electro-hidraulic
  • Frâne de serviciu: frâne pe discuri cu valve de frânare SAFIM
  • Frână de parcare: electro-hidraulică
  • Axă frontală: fixă
  • Axă posterioară: fixă tip boogie
  • Anvelope:
    • față 600/65-34
    • spate 600/55-26.5
  • Cabină - inovată: certificări ROPS, FOPS, OPS
  • Scaun: cu suspensie pneumatică, încălzit, ventilat, cu stație de lucru rotativă și pivotare mecanică
  • Troliu: 2x100 kN cu două tambururi, dezgolire liberă a cablului
  • Putere troliu: 2x100 kN
  • Viteza troliului: max 1,2 m/s
  • Diametru/lungime cablu: 12 mm/90 m sau 13 mm/75 m
  • Macara hidraulică: Epsilon Palfinger S110F101, rază de acțiune 10,1 m, presiune de lucru până la 220 bar, poziție flotantă, suport pentru busteni, inclusiv cadru de susținere, cuplaj hidraulic și comenzi electrohidraulice în cabină, incl. prindere FG43S
  • Platformă cu stâlpi: cu role sferice, 3 + 1 pereche retractabilă mecanic de stâlpi (+700 mm)
  • Scut posterior: basculabil, operat hidraulic, cadru spate ridicabil, role sferice pe cadru basculabil
  • Grilaj de protecție spate: rigid
  • Cadre: pivotare a cadrului prin rulment axial cu blocare hidraulică posibilă
  • Rezervor hidraulic: 155 l
  • Presiune de lucru hidraulică: 240 bar
  • Sistem electric: Tensiune: 24V, Alternator: 70A/28V, Baterii: 12V/50Ah, 2 buc, Starter: 4 kW/24V
  • Greutate: 18.500 kg
  • Dimensiuni LxlxH: 10.120 x 2.550 x 3.520 mm

Imagini

You are here